Zoekresultaten
Filters
Close

Verzending & retour

Shipping

 

Verzendkosten en Levertermijn

Al onze verzendingen worden verzorgd door onze logistieke partner Bpost.

België

Voor bestellingen met verzending binnen België is de verzending gratis vanaf 50 EUR.

Voor verzending naar één van de vele Bpost afhaalpunten of pakjesautomaten in België betaal je slechts 2,95 EUR verzendkosten voor een bestelling tot 50 EUR.

Voor afleveringen bij je thuis (of een ander door jou opgegeven adres - dit kan ook het adres van een nabijgelegen afhaalpunt zijn) betaal je 4,95 EUR voor bestellingen met een waarde van minder dan 50 EUR.

Van zodra we je betaling ontvangen is de bestelling finaal en wordt je pakje meteen klaar gemaakt voor verzending. Bestel je vóór 15.00 u dan zal je je pakje ten laatste de 2e werkdag volgend op de dag van je bestelling ontvangen.

Een overzicht:

 

Besteld op

Uiterlijke ontvangst

Maandag vóór 15.00u

Woensdag

Dinsdag vóór 15.00u

Donderdag

Woensdag vóór 15.00u

Vrijdag

Donderdag vóór 15.00u

Maandag

Vrijdag

Dinsdag

Zaterdag

Dinsdag

Zondag

Dinsdag

 

Andere landen

Voor bestellingen met verzending naar andere landen dan België is de verzending gratis vanaf 100 EUR. Bedraagt je bestelling minder dan 100 EUR dan betaal je onderstaande verzendkosten.

Land

Verzendkost (EUR)

Nederland

6,95

Duitsland

12,95

Luxemburg

12,95

Frankrijk

12,95

Verenigd Koninkrijk

12,95

Overige EU landen en Zwitserland

12,95

Overige landen

Contacteer ons per mail voor een prijs op maat.

Van zodra we je betaling ontvangen is de bestelling volledig en wordt je pakje meteen klaar gemaakt voor verzending.

Woon je in een buurland van België (Nederland, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk of het Verenigd Koninkrijk) dan zal je je pakje tussen de 3 en 5 werkdagen volgend op de dag van je bestelling ontvangen. Woon je in een ander land van Europa reken dan op 5 tot 7 werkdagen. Voor de rest van de wereld kan het tot 10 werkdagen duren voor je pakketje arriveert.

Je bestelling volgen (alle bestemmingen)

Van zodra je pakketje verzonden is krijg je van ons per mail een track en trace code (barcode) toegezonden. Met deze code kan je via http://track.bpost.be/btr/web/#/home?lang=nl controleren waar je pakketje zich bevindt en ook de verwachte leverdatum zien.

Waar wordt je pakketje afgeleverd?

Je hebt drie keuzes:

1. TIP: Aflevering in één van de 1400 afhaalpunten

Bpost heeft een steeds groter aantal afhaalpunten (boekhandels, benzinestations, supermarkten enz...- zie http://www.bpost.be/site/nl/business/customer_service/search/pos.html).

Tijdens de afhandeling van je bestelling kan je kiezen voor levering in een Bpost afhaalpunt. Je krijgt ook meteen een overzicht op kaart van de dichtstbijzijnde afhaalpunten. Van zodra je pakketje gearriveerd is in het afhaalpunt ontvang je een e-mail met de mededeling dat je je pakketje kan afhalen. Vervolgens heb je 14 kalenderdagen tijd om je pakketje op te halen.

2. Aflevering bij jou thuis of op een ander door jou opgegeven adres (bijvoorbeeld van je werk, je ouders,..)

De postbode komt op het door jou opgegeven adres langs met je pakketje.

Als je niet thuis bent dan stopt de postbode een briefje in je brievenbus. Er zijn dan twee mogelijkheden:

- Binnen 14 kalenderdagen ga je het pakje afhalen in het postkantoor of postpunt dat op het briefje staat vermeld. Het pakje kan ook worden opgehaald door iemand anders maar dan moet deze persoon wel het door jou ondertekende en ingevulde briefje van de postbode meebrengen.

-Je vraagt aan de Bpost klantendienst op het nummer 022/012345 of op de Track & Trace pagina om een tweede keer bij jou thuis langs te komen.

3. Aflevering in een Bpost pakjesautomaat.

Je kan je pakje ook laten afleveren in één van de 136 pakjesautomaten. Het voordeel hiervan is dat je hier te allen tijde je pakje kan ophalen (zelfs ’s nachts). Als je bij het afronden van je bestelling kiest voor aflevering in een pakjesautomaat dan krijg je meteen een overzicht op kaart met de pakjesautomaten bij jou in de buurt (zie ook https://www.bpack247.be/nl.aspx).

Van zodra de postbode jouw pakje aflevert bij een pakjesautomaat ontvang jij een QR code en een 6-cijferige code via mail. Je kan met deze QR code of met deze 6 cijfers 24u/24 en 7d/7 je pakketje ophalen.

Opmerking: voor leveringen buiten België is enkel optie 2 mogelijk (levering op je thuisadres of op een ander door jou opgegeven adres).

Retouren

Ben je toch niet tevreden met je aankoop? Zonde maar geen probleem. Je kan je aankoop immers binnen de 14 dagen na de aflevering van je pakketje annuleren. Je moet dan enkel de kosten voor het terugzenden voor je rekening nemen. De aankoopkosten van het product betalen we je volledig terug.

De verzendkosten die je aan ons had betaald worden herbekeken in functie van dat deel van je bestelling dat niet geretourneerd wordt. Het verschil wordt, of ook terugbetaald (indien bv de volledige bestelling wordt teruggezonden), of aangerekend indien de waarde van de bestelling onder 60EUR zakt (en er dus verzendkosten verschuldigd zijn).

Hoe werkt het?

1. Vul dit formulier volledig in en bezorg het aan ons per email (info@selecti.be )

2. Stuur ons de goederen, ongebruikt, ongeopend en met de originele etiketten en kaartjes of met de originele verpakking, binnen de veertien dagen terug naar:

Selecti BVBA

Kremersstraat 24

3900 Overpelt

België

3. Van zodra wij de goederen, ongebruikt en met de originele etiketten en kaartjes of met de originele verpakking, hebben ontvangen betalen wij je binnen de 14 dagen terug op het door jou opgegeven rekeningnummer.

Welke producten kan ik niet terugsturen?

Er is geen recht op terugbetaling / retour voor:

-   Kleertjes die gedragen of gewassen zijn;

-   Geopende of gebruikte producten (vb. zalf die geopend is);

-   Producten zoals oorstaafjes, thermometers, etc. die om hygiënische redenen niet omgeruild kunnen worden;

sevenspikes.themes.tiffany.common.top